Lilla hjärtat <3

I söndags kväll fick jag väldigt ont i magen. Jag har känt det förr, för någon månad sedan, men det här var väldigt mycket värre och kraftigare. Det strålade ner i benen och bak i ryggen. Jag tog en alvedon och det blev bättre så jag somnade. Sen vaknade jag på natten av att det gjorde ont igen och det kändes som att det bara blev värre. Jag väckte Thomas och vi tyckte det var bäst att åka till sjukhuset för att se så att allt var som det skulle. Doktorn gjorde ultraljud och allt såg bra ut. Vilken lättnad! Och så fick jag ju se bebisen för första gången. Den guppade med huvudet och man såg det lilla hjärtat flimmra. Den var så liten! Det var så underbart att se! Nu längtar jag till det "riktiga" ultraljudet i slutet av april :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0