Jippi!!!

Idag var jag iväg för att ta mitt blodprov, och JAG KLARADE DET!!!! Jag är så glad att det är över nu:D Eftersom jag tycker det är så läskigt med armvecket, så tog jag på ovansidan av handen istället. Först känndes det som att jag skulle svimma, men efter att jag fått lite vatten och lite tid att förbereda mej och lugna ner mej, så gick det bra. Jag ojade mej ev väldans massa, men egentligen kändes det inget. Så det var ju faktiskt inte alls så farligt... Men jag vill definitivt inte göra om det! Hoppas jag slipper:P

Jag ger mej själv en guldstjärna, för det tycker jag att jag är värd :D


Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Strongt gjort, jag är själv sjukt nålrädd så jag vet hur stort steg det var!

2012-03-07 @ 19:20:26
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Vad skönt att du klarade det :) ..

2012-03-08 @ 10:34:39
Postat av: Sonja

Du var så duktig1 Tusen guldstjärnor får du av mig.

Kram mamma.

2012-03-08 @ 14:47:52
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack alla! Nu är jag stolt över att jag har två plåster på handen, för dom fick sticka flera gånger till och med :P

2012-03-08 @ 19:11:37
Postat av: Thomas Svärdis Svärdström

Du är så duktig<3 jag är så stolt över dig du är värd tusen guldstjärnor

Puss

2012-03-10 @ 07:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0