Finbesök

Idag har vi haft mamma och syster Rebecka här på besök. Mamma åkte runt till alla loppisar hon kunde hitta och jag och Rebecka åkte till Kupolen. Jag hittade en väldans massa kläder jag ville ha, men man måste ju tänka lite framåt. Det finns så mycket fint, men som inte funkar när magen växer. Nu kan jag bara köpa rymliga kläder som har plats för en stor, rund mage. Men jag hittade i alla fall:

En luftig top

En bolero/kofta

Och en stor tröja

 

Jag tycker att speciella mammakläder är onödigt. Man kan väl ha i princip det vanliga, bara magen får plats och man tycker det är bekvämt. Jag har ofta leggins och en oversize top av något slag, och det funkar ju med magen också.

 

Nu har vi precis varit iväg och hyrt Breaking dawn. Jag har inte sett den än (kors i taket!). Tidigare var jag helt beroende av Twilight och jag har sett alla andra filmerna på premiären och läst böckerna flera gånger. Men den här har det, som sagt, inte blivit av att jag sett än. Men nu minsan är det dags! Den är bra, kan jag tänka mej, dom andra tre är ju det i alla fall :)

 

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Hundretards

Visst var den bra?



Jag har köpt den och sett den 4 ggr :P



Fin blogg :)

2012-03-25 @ 16:44:21
URL: http://hundretards.blogg.se/
Postat av: Angelia

De kläderna fungerar ju utmärkt för en växande mage :) fina var de också

2012-03-25 @ 19:29:46
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Postat av: Ulrika Emini

Jag håller med! Mammakläder är bara dyra, och vad ska man göra med dom när bebisen väl är utklämd?

Bättre att köpa det som funkar jämt. :)

Ta hand om er!

2012-03-29 @ 12:05:13
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0