Barnvagn

Vi har en gammal skruttig barnvagn från när Thomas pojkar var små. Eller så skruttig är den kanske inte, men jag tycker att den känns så klumpig, och Thomas säger att den nog inte är så bra. Därför tyckte jag att vi skulle slå till på en ny. Men det är ju typ hur dyrt som helst med barnvagnar!
Men så, tack vare mamma, hittade jag en! Hon har snöat in på Tradera, och då blir ju jag också nyfiken på vad för roligt man kan hitta där. Och det visade sej att man kan hitta billiga barnvagnar! Nu är jag ägare till en sprillans ny barnvagn som kostade mej endast 1400:-. Kan det bli bättre? :D

 

Det är en precis sån där som på bilden. Det är en kombivagn som byggs om från liggvagn till sittvagn. Då kan man ha den längre och slipper köpa en ny efter ett tag. Vill du också ha en, så finns dom som sagt på Tradera och säljs av ett företag som heter SiobTrade. Den skickas från Tyskland, men det var väldigt snabb leverans och det var en snäll Schenkerkille som bar den ända in i hallen min. Jag är väldigt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vilken tur att jag har snöat in på tradera så du fick dej en ny barnvagn billigt. Dessutom hemkörd och inburen... Ha det bra hjärtat mitt. Kramen...

2012-03-11 @ 12:06:51
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com
Postat av: Johanna

Oj, vad fin den såg ut, har du provkört den lite, är den stabil och så? Har också funderat på en tysk vagn eftersom de är mycket billigare, men det verkar ju vara för bra för att vara sant så jag har avaktat... Är den lätt att fälla ihop?

2012-05-03 @ 17:25:58
URL: http://trashyblondeintheghetto.blogg.se/
Postat av: MaryCaroline

Har själv hittat en annan tysk vagn på Tradera jag funderar på, hur billigt som helst :) Trist att folk är så skeptiska mot billiga utländska barnvagnar bara. Men det är ju bra för oss så slipper vi slåss om dem ;)

2012-05-22 @ 01:59:27
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0