Hej och välkommen!

Här är jag:
Johanna, 21 år. Från Valbo, men jag bor i Falun med min pojkvän och hans två pojkar som vi har varannan vecka. I september kommer vi få ännu en familjemedlem, men just nu ligger den och myser i min mage.
De som läser min blogg kommer få följa min graviditet. Vad som händer med mej och bebisen och allt runt omkring som inköp av otroligt söta bebiskläder.
Jag kommer också skriva mycket om virkning eftersom det är mitt stora intresse. Jag älskar att virka. Det är avslappnande och kreativt och det finns så mycket man kan göra. Allt från grytlappar och stora sängöverkast till kläder, nallar och inredning av alla dess slag. Jag kommer nog under den närmaste tiden virka mycket bebiskläder eller annat en bebis behöver.

Hoppas du kommer gilla min blogg :D

Tjing!
/Johanna

En babymössa som jag virkat. Mönster här.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vad roligt det ska bli att följa din blogg.

Kram mamma.

2012-01-26 @ 17:50:52
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane och bebis i magen

Hejsan :)

Hittade in på din blogg av en slump och ser att du också väntar bebis till september , grattis :) . Vi väntar vårt 3:e barn också beräknat till sep , jag gick in i v.12 idag :) .

2012-02-20 @ 08:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0