Spooky!

Jag måste bara lägga in den här läskigt bilden jag hittade! Jag hade aldrig sett den förr. Det ser ut som en helt vanlig, ganska dålig bild av ett vardagsrum, men om man kollar lite närmre så ser man något väldigt läskigt. Jag hoppade till och skrek när jag såg det. Det är lättare att hitta det som "inte passar in" om man flyttar lite närmare datorn.

 

Hittade du det? Visst blir man rädd? Det är så kul! Haha:P

 

 

Jaja, i alla fall. Det har inte hänt så mycket här de senaste dagarna. Jag har inte virkat på jättelänge för jag har inte haft ork pga illamåendet. Men det börjar bli lite bättre nu. I alla fall har det senaste 4-5 dagarna vart bättre, så jag hoppas det fortsätter åt samma håll. Jag har läst att det vanligen håller på mellan vecka 6-14, och i så fall betyder det att jag har typ 6 veckor av illamående kvar att se fram emot. Yeey! Men förhoppningsvis följer inte min kropp det normala. Alla är ju olika, eller hur.



Hoppas alla får en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag dooog nästan!!! Fy vad läskigt... Kram mamsen.

2012-02-06 @ 23:00:10
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Känner mig dum, men ser inte vad de läskiga är? :/ haha :)

2012-02-20 @ 00:21:24
URL: http://www.pernillaholmqvist.se/blogg/
Postat av: Fröken Nattfrost

Haha, men... Fy!

2012-02-27 @ 16:10:06
URL: http://nattfrost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0