Bebismössa med stjärnor

Jag har gått igenom våra bebiskläder. Jag tycker att vi har så mycket, men när jag sorterade upp dom i storleksordning så är det inte alls så mycket i varje storlek. Vilken tur! Då har jag en bra anledning att köpa mer ;D

Ett plagg vi saknar är mössor. Jag upptäckte att vi inte har någon alls med knytning under hakan. Då kommer dom ju ramla av, tänker jag. Så idag har jag virkat just en mössa med knytning under hakan :)

Jag letade efter en nalle som skulle få modella mössan men hittade ingen, så jag tog ett ljus istället :P

Mönstret på mössan hittade jag här. Jag gjorde två mindre stjärnor istället för en stor, men nu tycket jag det mer ser ut som nå blommor. Men det är väl fint med en blommig mössa också :D


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vilken fin! Du är så duktig!!! Den kommer bebben att älska! Kram mamsen.

2012-08-17 @ 23:02:51
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0