Jag ser det snöar...

Det första jag såg när jag öppnade ögonen imorse var stora julsnöflingor som föll sakta utanför fönstret. Vad är detta?! Det ska ju vara vår nu! 10-15 grader och sol! Möjligtvis lite regn då och då. Det här är inte rätt! Det är så frustrerande när man går och väntar och väntar och så blir det äntligen härligt, underbart vårväder ute (som det var igår) och man tänker att "nu minsan, är våren här på riktigt!". Men så blir det så här. Det här är en helt värdelös dag! Ja, nu gnäller jag väldigt, men det tycker jag att jag får.

Till något som gör mej glad istället, för det finns ju faktiskt en massa sånnt också. Dels att det fladdrar massor i magen nu. Lovely!!<3. Och att jag var till mamma och pappa igår. Jag och mamma åkte runt lite och vi hamnade på en loppis. Och vad hittade jag där då? Jo, den här!

 

Titta vilken enormt söt sykorg! Värsta 60-talig. I love it! :D


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

tråkigt med snö :(

2012-04-16 @ 12:18:25
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Fröken Nattfrost

Jättefin sykorg!

Här snöar det idag, men jag är inte så förvånad. Här där jag bor brukar det vara vårvinter vid den här tiden, vi har fått snösmältning väldigt, väldigt tidigt och fick vår tidigt. Så... snön.... tar jag med en klackspark. Men visst skulle jag hellre ha solsken och 15+ som du skriver. ;)

2012-04-17 @ 07:30:30
URL: http://nattfrost.blogger.se/
Postat av: Fröken Nattfrost

Såg förresten att jag inte uppdaterat mitt bloggbokmärke här, så jag gör det nu...bloggar inte på Blogger längre. :)

2012-04-17 @ 07:31:15
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0