Föräldragrupp

Igår var jag och Thomas på första föräldragruppen. Det känns som det kommer bli ganska bra. Hon som höll i det var lite hipp-som-happ. Hon pratade tyst och bytte ämne stup i ett. Hon påbörjade en mening, men så kom hon att tänka på något annat och hann aldrig avsluta det hon hade börjat prata om. Så lite förvirrande var det. Men hon verkade väldigt kunnig, och det är väl lite huvudsaken, så man får svar på det man undrar över.

Men jag tycker att det började sent. Första gången var som sagt igår. Sen är det tre gånger till, så sista träffen kommer vara när jag är i v 40, och det var andra där som är beräknade 1-2 veckor före mej. Då kommer säkert några inte hinna gå på alla möten, och det är ju lite tråkigt... Fast det är ju såklart miljoner gånger bättre att få sin bebis, så då kanske man inte bekymmrar sej så mycket över att ha missat sista mötet på föräldragruppen :P



Jaja, nog om det. Idag är en dag som alla andra. Det vill säga: SKITVÄDER! Men det tänker inte jag bry mej i, för jag är ledig och tänker ha en bra dag ändå. Jag ska göra mej en kopp hallonbladste och krypa upp i soffan och virka på mitt senaste projekt jag börjat med :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kan du börja blogga igen? Saknar att läsa din blogg :)

2012-10-01 @ 06:29:22
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte börja blogga igen?hur det går för dig och lilla Olle. :)?

2012-10-12 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0